preskoči na sadržaj

Osnovna škola Kaštanjer Pula

Login
Tražilica
Kalendar
« Prosinac 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Natjecanje DABAR

Popis dodatnih materijala

Pula

UPISI U SREDNJE ŠKOLE

Edmodo za učenike
E portal Nikola Tesla
 

 

Škola bez nasilja

Za djecu
 
 

 

Anketa
Što mislite, da li bi trebalo organizirati više oblika izvanučioničke nastave ( npr. terenski rad, boravak u prirodi, izleti i sl)?




 
 
 
 
 
 
 
 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 3. 2011.

Ukupno: 612192
Danas: 3
Panoi
Listopad u našoj školi
 
Učimo kineski jezik
Događanja

Natjecanje "Pula moj grad 2017"

Karla Jelenić

4. mjesto

Mate Ljubić, 5.r.

Natjecanje "Pula moj grad 2016"
1. nagrada

Filip Kurtović

 
Katarina Benčić
 
Zavičajna nastava
Projekt "Kartulina z Istre"
 
Proljeće
Pozitiva
Dani kruha

Radovi učenika

Noemi Vučković
Lucija Višković
Lovro Milinković
Lana Šešelj
Lucija Višković
Alex Cvek
Tea Petelinec
Leon Nađ
Lucija Višković
Blaž Buić
Bojan Dimitrić

 

Priloženi dokumenti:
P1000797.JPG
P1000798.JPG

Psi u školskom dvorištu ?
 
Volimo pse, ali im nije mjesto u školskom dvorištu!
Katarina Benčić
 
Elena Bužleta
IZLOŽBA FOTOGRAFIJA

Kliknite na fotografiju i pogledajte izložbu "Sunce"  naše talentirane učenice Ivane Kutlača

 

Radovi učenika -Glogster
 

 Lucija Rukavina, 7.a

Monika Dilber, 7.a

 

 
Trka Uljanika 
Noemi Vučković, Paint
 
Glog, Bilić Stella, 8.r.
 
Glog, Ivana Kopričanec, 8.r.
 
Glog, Toni Božac, 8.r


 

1.mjesto - Pula moj grad

Animacije, Noemi Vučković, 7.r

 

3.mjesto - Pula moj grad
Digitalni crtež, Karin Kariko, 5.r

 

KUTAK ZA RODITELJE

Djeca u digitalnom svijetu

Za djecu današnjice koristi naziv tzv. Glow kids - Djeca s licima koja sjaje. Informacijsko-komunikacijske tehnologije promijenile su način na koji djeca oblikuju i održavaju svoja prijateljstva, omogućavajući im gotovo neprekidan kontakt sa svojim vršnjacima. Transformirale su i načine na koje djeca koriste slobodno vrijeme, omogućavajući im neprekidan pristup informacijama,  videima i izuzetno impresivnim igrama.

Na pitanje „Kako digitalna tehnologija utječe na našu djecu i kako ta izloženost djece utječe na njihov razvoj?“ , odgovor ćemo dobiti u budućnosti nakon provedenih istraživanja na generacijama djece i nastalim promjenama u psihomotornom i tjelesnom području.

Pozitivnih učinaka ima.To su:

-razvoj vještina učenja i mišljenja;

- razvoj jezičnih vještina;

- bolja spremnost za školu;

 -bolja dostupnost informacija i trenutna povezanost sa cijelim svijetom.

Od negativnih učinaka ukazujemo na pretilost, teškoće spavanja, usporeno usvajanje jezika, teškoće pažnje, poticanje na agresivno ponašanje, stvaranje ovisnosti, depresija, manje vremena za druge aktivnosti.

Digitalna tehnologija predstavlja značajne rizike za sigurnost djeteta, za djetetovu privatnost i dobrobit, povećavajući rizik od prijetnji i štete.

Prema UNICEF-ovoj Djeci u digitalnom svijetu, te rizike možemo podijeliti na:

- rizike sadržaja-  dijete je  izloženo neželjenom i neprikladnom sadržaju (seksualne i nasilne slike; internetske stranice koje promiču nezdrava ili opasna ponašanja);

- rizike kontakta- kada dijete sudjeluje u rizičnoj komunikaciji, primjerice s odraslom osobom koja traži neprikladan odnos;

rizike ponašanja- dijete se ponaša na određeni način koji doprinosi nastanku rizičnog sadržaja ili odnosa (djeca koja negativno pišu o drugoj djeci ili stvaraju materijale pune mržnje prema drugoj djeci, potičući rasizam ili objavljivanje i dijeljenje neprikladnog sadržaja o drugoj osobi). 

Brze promjene na području tehnologije iz dana u dan sve su mnogobrojnije te utječu na naš način života, odgoj djece, međusobne odnose, način komunikacije i izvršavanje poslovnih zadataka. Od trenutka kada dijete dođe na svijet, ono postaje dijelom stalne digitalne komunikacije i povezanosti: od načina na koji prima medicinske usluge do roditeljske objave slika djetetovih prvih dragocjenih trenutaka na internet.

 Pitamo se, gdje je tu djetetovo pravo na privatnost i izražavanje? 

 

preskoči na navigaciju