preskoči na sadržaj

Osnovna škola Kaštanjer Pula

vijesti

Kako uči vaše dijete? Vijest ima dokument u privitku

Autor: Nada Crnković, 18. 10. 2021. 13:21

Mnogi roditelji nalaze se u situaciji da njihovi savjeti i primjeri kako se uči ne dopiru do njihove djece.

Važno je razlučiti proizlaze li slabe ocjene zbog slabe motivacije ili zbog teškoća pri učenju kao što su slabo pamćenje, loše povezivanje činjenica, pogrešno zaključivanje, neuočavanje bitnoga, nerazumijevanje gradiva, slaba koncentracija, disleksija...

Kao prvo, dobro je znati pravi uzrok zašto Vaše dijete nema volju za učenjem i prema tome poduzeti odgovarajuće mjere. Svako je dijete drugačije i ono što jedno motivira, ne mora i drugo.

Praktični potezi

slijjaNemojte prisiljavati djecu na učenje, nego pronađite načine da ih se motivira, privoli i zainteresira za učenje. Pohvala je često najbolja ili dovoljna motivacija. Poticati na učenje ne znači i tjerati na učenje. Važno je djecu poticati, ali nikako tjerati. Potiče ih se s ljubavlju.

Važno je usaditi svome djetetu osjećaj odgovornosti što ranije.Objasniti djetetu da u životu postoje stvari koje se jednostavno MORAJU odraditi, sviđalo se to nama ili ne. Svako drugo podilaženje, u vidu instrukcija, upisivanja u drugu školu i sl. samo je medvjeđa usluga gdje se prst upire u nešto drugo, a ne u dijete kome se naprosto ne da učiti. Iluzorno je i nema nikakve svrhe tražiti opravdanja u vanjskim okolnostima.

Ne učite i ne pišite zadaće umjesto svog djeteta - tako činite više štete nego koristi. Nemojte mu davati gotova rješenja. Kad djetetu nešto nije jasno, roditelji ponekad gube strpljenje i pribjegnu lakšem načinu pa djetetu ponude gotovo rješenje. No time mu odmažu i onemogućavaju njegovo osamostaljivanje. Bolje je djetetu pružiti podršku, uputiti ga kako riješiti zadatak ili problem, ali samostalno.

Pomozite djetetu naći smisao - još bolje od nagrada, kazni i prijetnji djeluje samomotiviranost.

  • izmislite igru pronalaženja pozitivnog u naizgled dosadnim stvarima
  • prikažite učenje kao natjecanje
  • pomozite djetetu pronaći njegov stil učenja
  • predložite grupno učenje/ učenje u paru
  • učenje naglas
  • izradite zajedno plan učenja.

Budite UZOR!

  • Najbolji je način da promijenimo svoju djecu taj da promijenimo sebe.
  • Želimo li postići da naša djeca čine ono što od njih očekujemo i/ili zahtijevamo, potrebno je pridobiti njihovo poštovanje i ljubav, ako to nedostaje u nekoj mjeri.

Pod opširnije je test koji će vam odgovoriti Kako uči vaše dijete!

[više]

Arhiva naših vijesti   
 


KUTAK ZA RODITELJE

Djeca u digitalnom svijetu

Za djecu današnjice koristi naziv tzv. Glow kids - Djeca s licima koja sjaje. Informacijsko-komunikacijske tehnologije promijenile su način na koji djeca oblikuju i održavaju svoja prijateljstva, omogućavajući im gotovo neprekidan kontakt sa svojim vršnjacima. Transformirale su i načine na koje djeca koriste slobodno vrijeme, omogućavajući im neprekidan pristup informacijama,  videima i izuzetno impresivnim igrama.

Na pitanje „Kako digitalna tehnologija utječe na našu djecu i kako ta izloženost djece utječe na njihov razvoj?“ , odgovor ćemo dobiti u budućnosti nakon provedenih istraživanja na generacijama djece i nastalim promjenama u psihomotornom i tjelesnom području.

Pozitivnih učinaka ima.To su:

-razvoj vještina učenja i mišljenja;

- razvoj jezičnih vještina;

- bolja spremnost za školu;

 -bolja dostupnost informacija i trenutna povezanost sa cijelim svijetom.

Od negativnih učinaka ukazujemo na pretilost, teškoće spavanja, usporeno usvajanje jezika, teškoće pažnje, poticanje na agresivno ponašanje, stvaranje ovisnosti, depresija, manje vremena za druge aktivnosti.

Digitalna tehnologija predstavlja značajne rizike za sigurnost djeteta, za djetetovu privatnost i dobrobit, povećavajući rizik od prijetnji i štete.

Prema UNICEF-ovoj Djeci u digitalnom svijetu, te rizike možemo podijeliti na:

- rizike sadržaja-  dijete je  izloženo neželjenom i neprikladnom sadržaju (seksualne i nasilne slike; internetske stranice koje promiču nezdrava ili opasna ponašanja);

- rizike kontakta- kada dijete sudjeluje u rizičnoj komunikaciji, primjerice s odraslom osobom koja traži neprikladan odnos;

rizike ponašanja- dijete se ponaša na određeni način koji doprinosi nastanku rizičnog sadržaja ili odnosa (djeca koja negativno pišu o drugoj djeci ili stvaraju materijale pune mržnje prema drugoj djeci, potičući rasizam ili objavljivanje i dijeljenje neprikladnog sadržaja o drugoj osobi). 

Brze promjene na području tehnologije iz dana u dan sve su mnogobrojnije te utječu na naš način života, odgoj djece, međusobne odnose, način komunikacije i izvršavanje poslovnih zadataka. Od trenutka kada dijete dođe na svijet, ono postaje dijelom stalne digitalne komunikacije i povezanosti: od načina na koji prima medicinske usluge do roditeljske objave slika djetetovih prvih dragocjenih trenutaka na internet.

 Pitamo se, gdje je tu djetetovo pravo na privatnost i izražavanje? 

 

Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
 
Kalendar
« Lipanj 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

 
Natjecanje DABAR

 
Popis dodatnih materijala

 
Pula

 
UPISI U SREDNJE ŠKOLE

 
Edmodo za učenike
 
E portal Nikola Tesla
 

 

 
Škola bez nasilja

 
Za djecu
 
 

 

 
Korisni linkovi
 
Anketa
Što mislite, da li bi trebalo organizirati više oblika izvanučioničke nastave ( npr. terenski rad, boravak u prirodi, izleti i sl)?




 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 3. 2011.

Ukupno: 683172
Danas: 4
 
Panoi
Listopad u našoj školi
 
Učimo kineski jezik
 
Događanja

Natjecanje "Pula moj grad 2017"

Karla Jelenić

4. mjesto

Mate Ljubić, 5.r.

Natjecanje "Pula moj grad 2016"
1. nagrada

Filip Kurtović

 
Katarina Benčić
 
Zavičajna nastava
Projekt "Kartulina z Istre"
 
Proljeće
Pozitiva
Dani kruha

Radovi učenika

Noemi Vučković
Lucija Višković
Lovro Milinković
Lana Šešelj
Lucija Višković
Alex Cvek
Tea Petelinec
Leon Nađ
Lucija Višković
Blaž Buić
Bojan Dimitrić

 

Priloženi dokumenti:
P1000797.JPG
P1000798.JPG

 
Psi u školskom dvorištu ?
 
Volimo pse, ali im nije mjesto u školskom dvorištu!
Katarina Benčić
 
Elena Bužleta
 
IZLOŽBA FOTOGRAFIJA

Kliknite na fotografiju i pogledajte izložbu "Sunce"  naše talentirane učenice Ivane Kutlača

 

 
Radovi učenika -Glogster
 

 Lucija Rukavina, 7.a

Monika Dilber, 7.a

 

 
 
Trka Uljanika 
Noemi Vučković, Paint
 
Glog, Bilić Stella, 8.r.
 
Glog, Ivana Kopričanec, 8.r.
 
Glog, Toni Božac, 8.r


 

 
1.mjesto - Pula moj grad

Animacije, Noemi Vučković, 7.r

 

 
3.mjesto - Pula moj grad
Digitalni crtež, Karin Kariko, 5.r

 

 
CARNet
 
 > Kutak za roditelje
CMS za škole logo
Osnovna škola Kaštanjer Pula / Rimske centurijacije 29, HR-52100 Pula / www.os-kastanjer-pu.skole.hr / ured@os-kastanjer-pu.skole.hr
preskoči na navigaciju