2019-10-31 10:41:00

Kako smo proveli prva dva mjeseca?

Puno novih i starih nasmijanih lica krenulo je u produženi boravak. Prvašići su tek započeli svoj školski život, a malo iskusniji drugašići jedva su čekali nastavak školskih avantura.

Već u prva dva mjeseca puno su radili i marljivi bili. Započeli su novi projekt "U svijetu likovnih umjetnika". Cijelu nastavnu godinu upoznavat će se sa životima i djelima poznatih umjetnika i umjetnica te stvarati svoja djela po uzoru na njih.

Prvašići su obilježili 2. listopada Međunarodni dan nenasilja radionicom "Kada dvoje žele istu stvar". Povodom Međunarodnog dana životinja, 4. listopada, održali su radionicu "I životinje osjećaju strah" te maštali o životu kućnog ljubimca. Na Međunarodni dan kravate, 18. listopada, razgovarali su o njezinom nastanku te kroz likovnu radionicu dizajnirali svoju. A uoči Halloweena zabavili su se izradom prigodnih lutki od papira. Pored svega, naučili su pravila kako se trebaju ponašati u školi i produženom boravku te kako napisati domaću zadaću, kako pravilno sjediti u klupama i držati olovku, što je raspored sati, imena svih učiteljica s kojima se susreću, kako izgledaju knjige i bilježnice za pojedini predmet i još mnogo toga, a već su stekli i nova prijateljstva. Puno je to informacija za malene prvašiće u prva dva mjeseca.

Što se drugašića tiče, oni su započeli tjedan s proširenjem postojećih pravila i zaduženja koje su donijeli u prvom razredu. Kroz razgovore, interpretacije prigodnih tekstova, čitanje dječjeg bontona, pjevanje i plesanje uz prigodne pjesmice, napravili su svoj razredni pravilnik koji krasi prostor produženog boravka. Temi Jesen posvetili su puno vremena kroz različite prigodne tekstove, križaljke, osmosmjerke, dramatizaciju, likovni izraz te promatranje promjena u prirodi. Naučili su pozdrave na nekim europskim jezicima i pjevali i plesali uz pjesmu Dobar dan te na taj način obilježili Europski dan jezika 26. rujna. 1. listopad su proveli prisjećajući se starijih osoba pa su, nakon interpretacije pjesme Zašto volim svoju baku? (E. Kišević) i razgovora o njihovim bakama i djedovima, napisali kratke sastavke kako oni provode svoje vrijeme sa svojim bakama odnosno djedovima. 5. listopad posvetili su učiteljima. Nakon pročitane priče Učitelj (D. Domišljanović), drugašići su napisali i čitali poruke svojoj učiteljici u boravku te naslikali njezin portret. U dječjem tjednu razgovarali su o dječjim pravima i odgovornostima, ilustrirali ih s porukama Moje je pravo.../Moja je odgovornost ... te napravili malu razrednu izložbu. 15. listopada obilježili su Dan bijelog štapa. Razgovarali su s učiteljicom kako se snalaze slijepe i slabovidne osobe u svakodnevnom životu te kako im mogu pomoći. Učenici su pokušali pisati, crtati i jesti zatvorenih očiju te im nije bilo nimalo lako. Također, pokušali su napisati svoje ime i prezime koristeći se Brailleovim pismom. Za Dane kruha i zahvalnosti za plodove zemlje, 17. listopada, drugašići su donijeli recepte za kolače, kruh, peciva i sl. te ih izložili na pano uz svoje likovne radove "Kruh u peći". Sakupljali su i jesenske plodove pa su u boravku napravili jesenski kutić, a okušali su se i u pisanju akrostiha što im je bilo vrlo zanimljivo. Za Međunarodni dan kravate, 18. listopada, dogovor je bio da svi nose kravate. Upoznali su se s poviješću kravate te dizajnirali svoju. Za kraj mjeseca drugašići su ugljenom nacrtali sove te svojim likovnim radovima oduševili učiteljicu i roditelje.

 


Osnovna škola Kaštanjer Pula